Відео-меппінг у Львові, присвячений святкуванню 100 днів до старту Євро-2012, показав мешканцям та гостям приймаючого міста запрошення на турнір вболівальників з усього світу. І в першу чергу – з країн, збірні яких гратимуть на «Арені Львів» - Данії, Німеччини і Португалії. Про це повідомляє Інфоцентр "Україна-2012".
Як розповіли у ЛКП «Агенція з підготовки м. Львова до чемпіонату Європи з футболу 2012», меппінг шоу на площі Ринок переглянуло близько тисячі осіб. Проте організатори сподіваються, що відео-меппінг Львова у стилі Євро популяризуватимуть соціальні мережі і фан-посольства 16 футбольних країн ЧЄ-2012.
Починаючи з 19:00 святкового 29 лютого, на будинку №25 площі Ринок протягом 15 хвилин тривало меппінг-шоу - проекція ролика з численними символами і образами майбутнього футбольного свята.
За допомогою надпотужних проекторів та комп’ютерної графіки 3д-меппінг створив ілюзію трансформації архітектури будинку. Таке шоу відбулося у Львові вперше. Завдяки модній меппінг-технології організатори свята хотіли підкреслити і туристичні принади, і сучасний розвиток міста.
Розробниками програми стали українські фахівці, які створюють подібні шоу в Австрії. Шоу готували за фінансової підтримки.
«Головна ідея меппінгу – запросити вболівальників до Львова на чемпіонат. Передовсім, фанів трьох країн, які гратимуть на ЧЄ у Львові. Наприкінці шоу на трьох мовах цих країн-учасниць звучить відкрите запрошення. Ми також хотіли показати, що Львів готує не тільки об’єкти, але й особливу атмосферу свята», - заявила в коментарі Інфоцентру Соломія Короненко.
Шоу передували також футбольний матч на льодовій ковзанці на площі Ринок та розіграш сувенірів.