ТОП-100 найвпливовіших осіб Львівщини 2017 рік | |
переглянути
|
Газета №35 (55) / 2014 | |
 переглянути
|
|
З початку року опрацьовано понад 9 тис. звернень від платників, які надійшли на „Пульс податкової” | Прес-Служба | 23-07-2012, 14:53 | 0 1297 |
| За півроку функціонування антикорупційного сервісу на лінію зателефонували 9082 особи. Найбільш популярний „Пульс податкової” серед столичних платників податків, від яких надійшло майже 25 відсотків звернень, дніпропетровських (майже 13 відсотків) та харківських (10 відсотків) платників. Про це повідомили у прес-службі відомства.
Безпосередньо з питаннями щодо функціонування сервісу звернулися понад 1 тис. осіб. Крім того платники цікавилися організацією роботи органів ДПС, сервісами електронної звітності тощо.
Нагадаємо, „Пульс податкової” розпочав свою роботу з 25 січня 2012 року. Головний принцип роботи сервісу – зворотній зв’язок та оперативне вирішення проблемних питань платників. Переважна більшість звернень до „Пульсу податкової” опрацьовується протягом однієї доби. Податківці не тільки приймають скарги громадян, а й повідомляють заявникам про результати розгляду їх звернень та вжиті заходи.
Номер телефону „Пульс податкової” (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово. | | |
|
|
|
|
|