ТОП-100 найвпливовіших осіб Львівщини 2017 рік | |
переглянути
|
Газета №35 (55) / 2014 | |
 переглянути
|
|
Передвиборна реклама партій позбавлена креативу, - опитування | Вибори 2012 | 05-09-2012, 14:47 | 0 787 |
| Більшість респондентів - відвідувачів порталу ЛІГА.net вважають, що передвиборна реклама політичних партій на нинішніх виборах нудна й така, яка немає смаку. Про це свідчать результати інтернет-опитування.
Так, відповідаючи на запитання "Чия передвиборна реклама здається вам креативною та ефективною?", більшість учасників опитування вибрали варіант "нічия". Так вважають 37,11% (1454 голоси) тих, хто проголосував.
Передвиборні ролики та зовнішня реклама Батьківщини сподобалася 19,07% (747 голосів) проголосували, тоді як рекламу Партії регіонів оцінили 12,02% (471 голос) респондентів.
10,8% (423 голоси) вважають креативною нинішню рекламну кампанію комуністів, 8,58% (336 голосів) проголосували за рекламу партії УДАР, а передвиборну рекламу партії Свобода оцінили 8,5% (333 голоси).
1,43% (56 голосів) вибрали варіант відповіді "іншої партії", вважаючи креативними передвиборчі праці політичних сил, не представлених в опитуванні. 1,35% (53 голоси) назвали креативною рекламу окремих кандидатів-мажоритарників. Сама масована рекламна кампанія, розгорнута партією Україна-Вперед!, знайшла підтримку у 1,15% (45 голосів) учасників опитування.
Опитування проводилося на порталі ЛІГА.net з 03.09.2012 по 05.09.2012. Участь у ньому взяли 3918 респондентів - відвідувачів порталу. Опитування не є соціологічним дослідженням | | |
|
|
|
|
|