УНП неочікувано стала лідером у рейтингових симпатіях виборців. Як стверджує Володимир ПОДГОРНОВ, президент українського фонду „Громадська думка” успіх цієї партії у вдалій побудові виборчої кампанії.
- Виходячи з тих темпів зростання рейтингу Української народної партії, яка набирає приблизно три відсотки на тиждень ми можемо гіпотетично а можемо прямо сказати, що УНП на момент виборів може набрати 8, 10 а може й більше відсотків. УНП – партія конкретних дій, вона перейшла від стандартних якихось методів ведення передвиборчої кампанії до таких які не дратують населення Львівщини. УНП працює безпосередньо з виборцем, завдяки ефективній, оптимальній, сучасній передвиборчій кампанії вона подвоїла свій рейтинг і має тенденцію далі його збільшувати, - зазначає соціолог.
[/b]
Окрім того, Володимир Подгорнов наголошує, що вагомим для виборців є те, що четверо з першої п’ятірки списку до Львівської обласної ради є знаними підприємцями, котрі створили більше 15-ти тисяч робочих місць.
- Наша партія пройде до Львівської міської та обласної рад, - впевнено заявляє [b]Володимир САВРУК, голова Львівської міської організації УНП. - Наше головне гасло, з яким ми йдемо на вибори - захист українського товаровиробника: „Захищай українське”, „Виробляй українське”, „Купуй українське”. І власне, ми будемо захищати інтереси національного українського виробника, малого та середнього бізнесу.
Зростання популярності Української Народної Партії є результатом вдалого підбору кандидатів до списків.