ТОП-100 найвпливовіших осіб Львівщини 2017 рік | |
переглянути
|
Газета №35 (55) / 2014 | |
переглянути
|
|
"Віч-на-віч" та "Не жени!": завдяки соціальній рекламі попереджають про небезпеку на дорозі | Актуально | 21-09-2018, 17:18 | 0 440 |
| В Україні сьогодні, 21 вересня розпочалася друга хвиля інфокампанії щодо безпеки на дорогах проекту «Віч-на-віч». Акція проходить під егідою Міністерства інфраструктури. Мета проекту, який стартував сьогодні, - зробити дороги більш безпечними та зменшити кількість постраждалих від ДТП.
Водіїв закликають зменшити швидкість і не перевищувати її. Це потрібно для того ж, щоб зберегти власне життя. До цього закликають учасників українського дорожнього руху - "Не жени!". Швидкість саме найчастіше спричиняє дорожньо-транспортні пригоди. Перша дуже ризикована звичка водіїв - сідати за кермо у стані алкогольного сп’яніння. Організатори акції застерігають українців не гнати, а задуматися над цінністю власного життя, коли сідаєш за кермо. для цього потрібно дотримуватися встановленої швидкості та використовувати ремені безпеки у машинах. Подібна соціальна кампанія уже проводилась в Україні в 2016-17 роках.
Інструменти, які задіяні у Всеукраїнській акції із створення безпеки на дорогах, різноманітні: це рекламно-інформаційні пости в Інтернеті, публікації в мас-медіа, плакати, листівки, рекламна продукція. Та, вагомим фактором впливу служить і зовнішня реклама, де учасники рекламного продукту застерігають від небезпеки та про дотримання правила допустимої швидкості - "Не жени!".
Мета проекту «Віч-на-віч» - покращити дотримання встановленої швидкості, привернути увагу до безпеки дорожнього руху через зовнішню рекламу, BTL-матеріали (плакати, листівки, рекламні матеріали), рекламно-інформаційні повідомлення у медіа та інтернеті. Та, вагомим чинником впливу, безумовно, є зовнішня реклама.
"В Україні майже кожні 20 хвилин трапляється ДТП, що несе в середньому 11 летальних наслідків щоденно, і до 5000 – за рік. І 45% усіх смертельних ДТП були викликані перевищенням швидкості. Виходячи з соціальних досліджень, дві загальні причини для дотримування правил, і, особливо, швидкісного режиму, – страх власної смерті або інвалідності, чи страх вбити іншу людину. Тому ми створили кампанію, яка змушує людей відчути ці страхи по-новому, ніби найстрашніше вже сталося, - зазначають організатори проекту.
- Три персонажі, які взаємодіють з жертвами ДТП, – трунар, лікар і рятівник – стали героями комунікації, звертаючись безпосередньо до потенційних порушників. А в контент-орієнтованих відео, розміщених в якості преролів на відео-хостингах, вони попереджали про небезпеку перевищення швидкості за термін, звичний для онлайн-аудиторії". | | |
|
Warning: include() [function.include]: Filename cannot be empty in /var/www/mediastar2008u/data/www/mediastar.net.ua/modules/block_article.php on line 110
Warning: include() [function.include]: Failed opening '' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /var/www/mediastar2008u/data/www/mediastar.net.ua/modules/block_article.php on line 110
|
|
|
|